Nasza lokalizacja

 Zimnodół 24
32-300 Olkusz

Kontakt

Formularz kontaktowy

    Najczęściej zadawane pytania

    Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

    Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis „Logowanie/ Rejestracja” i następnie „Zarejestruj się”. W następnym kroku należy podać adres e-mail. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się”  zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

    Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

    Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową na adres biuro@kwiatynacmentarz.pl – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

    Czy można zmienić coś w zamówieniu?

    Nie ma możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Jedyną drogą jest anulowanie zamówienia wysyłając na adres biuro@kwiatynacmentarz.pl maila z informacja o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze nanosząc poprawki. Wysłanie nieaktualnego zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

    Czy można odebrać towar w sklepie stacjonarnym?

    Tak, zamówienia można odebrać w sklepie stacjonarnym, adres to 32-300 Olkusz, Zimnodół 24, tel. 694 760 702. W koszyku jako formę dostawy należy wybrać opcję „odbiór osobisty -sklep stacjonarny”.

    Czy można zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

    Obecnie oferujemy dostawę zamówień na terenie Polski.

    Zapraszamy do kontaktu

    Sklep stacjonarny 32-300 Olkusz, Zimnodół 25

    Telefon: +48  694 760 702
    E-mail: biuro@kwiatynacmentarz.pl

    Godziny otwarcia

    Poniedziałek – Piątek  8:00–18:00pm

    Sobota 9:00 – 15:00