Nasza lokalizacja
32-300 Olkusz
Kontakt
Formularz kontaktowy
Najczęściej zadawane pytania
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis „Logowanie/ Rejestracja” i następnie „Zarejestruj się”. W następnym kroku należy podać adres e-mail. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową na adres biuro@kwiatynacmentarz.pl – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Czy można zmienić coś w zamówieniu?
Nie ma możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Jedyną drogą jest anulowanie zamówienia wysyłając na adres biuro@kwiatynacmentarz.pl maila z informacja o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze nanosząc poprawki. Wysłanie nieaktualnego zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Czy można odebrać towar w sklepie stacjonarnym?
Tak, zamówienia można odebrać w sklepie stacjonarnym, adres to 32-300 Olkusz, Zimnodół 24, tel. 694 760 702. W koszyku jako formę dostawy należy wybrać opcję „odbiór osobisty -sklep stacjonarny”.
Czy można zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Obecnie oferujemy dostawę zamówień na terenie Polski.
Zapraszamy do kontaktu
Sklep stacjonarny 32-300 Olkusz, Zimnodół 25
Telefon: +48 694 760 702
E-mail: biuro@kwiatynacmentarz.pl
Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek 8:00–18:00pm
Sobota 9:00 – 15:00